
Mercedes-Benz
LINIEN a CITY
Jedná se o městskou variantu nízkokapacitních midibusů “CITYBUS MIDI”. Autobusy jsou převážně využívány v centrech měst. Jsou oblíbené pro svoji obratnost a dobré manévrovací schopnosti, kdy lehce projedou úzkými uličkami. Využití nízkokapacitních midibusů je mimořádně efektivní při provozování pravidelné linkové dopravy nejen ve městě, ale i v místech, kde není dostatek cestujících pro velké autobusy. Naše midibusy jsou bezkonkurenční v hodnocení ekonomiky provozu - příznivá pořizovací cena, nízká spotřeba, vysoká spolehlivost, minimální nároky na údržbu (interval pravidelné údržby až po ujetí 45 tis. kilometrů), prodloužená záruka na 48 měsíců. Výrobce podvozku také nabízí podmínky pro sjednání cenově výhodného pravidelného servisu po dobu 6 let nebo 120 tis. km.
Celková kapacita “CITYBUS MIDI” je až 22 cestujících vč. míst k stání. Provedení CITY ND1 nebo ND2 jsou vybavena mechanickou nájezdovou rampou pro vozíčkáře.
Využití
- příměstská nebo městská doprava v malém formátu
- alternativní doprava u méně frekventovaných spojů mimo špičku
- všude tam, kde se ekonomicky nevyplatí provozovat velký autobus
- prospekt ke stažení ZDE
Technická data
Model | Sprinter 516CDI |
Motor | 120 kW(163k) při 3800 ot./min | 4 válce | Euro VI | 2143 ccm |
Celková přípustná hmotnost v kg | 5300 | 5500 |
Varianty obsaditelnosti | 15 (7) +1 | 13 (9) +1 |
Dětský kočárek | Invalidní vozík | 1 |
Venkovní rozměry vozidla v mm | délka | šířka | výška | 7361 (7676) | 1993 | 2820 (2980) |
Rozvor v mm | 4325 |
Převodovka | M6 manuální | A7 automatická |
Pneumatiky | 205/75/R16C |
Sériová výbava / výbava na přání
SEDADLA | LINIEN | CITY |
Sedadla na střední vzdálenosti s pevným opěradlem | S | S |
*-pevné loketní opěrky | S | S |
Sedadla na střední vzdálenosti s polohovatelným opěradlem | 0 | 0 |
*-polohovatelné loketní opěrky, *-3-bod. pásy, *výsuv do uličky | 0 | 0 |
Nouzová sedadla | 0 | S |
NÁSTUPNÍ DVEŘE | ||
Přední jednokřídlové elektricky ovládané nástupní dveře Přední dvoukřídlové elektricky ovládané nástupní dveře | S/0 | S/0 |
Zadní jednokřídlové elektricky ovládané výstupní dveře | ||
Zadní dvoukřídlové elektricky ovládané výstupní dveře | S/0 | S/0 |
KAROSÉRIE, ZASKLENÍ | ||
Prodloužení karosérie za zadní nápravou o 320 mm | 0 | 0 |
Zasklení karosérie dvojitými tónovanými okny MB | S | S |
Zasklení karosérie dvojitými tónovanými okny s přesahem přes karosérii "SCHODOVITÁ" | 0 | 0 |
TOPENÍ, KLIMATIZACE, VENTILACE | ||
Konvektorové topení interiéru, závislé na chodu motoru | S | S |
Nezávislé teplovodní topení o výkonu 5,0 kW | S | S |
Klimatizace prostoru řidiče a spolujezdce o výkonu 4,0 kW | S | S |
Klimatizace prostoru cestujících o výkonu 14 kW | 0 | 0 |
Střešní okno v prostoru cestujících s nouzovým východem | 0 | 0 |
INTERIÉR | ||
Podlahová krytina s protiskluzovou úpravou | S | S |
Čalounění boků, sloupků, stropu do koberce, veluru nebo EKO kůže | S | S |
Zateplení a odhlučnění vnitřku karosérie | S | S |
Soubor bezpečnostních madel | S | S |
Výklopná nájezdová plošina o nosnosti 350 kg | S | S |
Police nad sedadly s individuálním LED osvětlením | 0 | 0 |
AUDIO-ELEKTRO | ||
Autorádio s CD, ozvučení pro průvodce | S/0 | S/0 |
LED stropní panely s programováním cílových stanic | 0 | 0 |
EXTERIER | ||
Individuální lakování vozidla | 0 | 0 |
Ozdobné chromované kryty kol | 0 | 0 |
Zadní autobusová stěna | 0 | 0 |
Snížené plastové lemy karosérie | 0 | 0 |