LINIEN
26-místný

autobus Mercedes-Benz Sprinter

LINIEN
26-místný LINIEN
26-místný
Celková hmotnost
(kg)
Rozměry
délka – šířka – výška (mm)
Rozvor
(mm)
Sedící osoby Stojící osoby
5350 7345 x 1993 x 2860 4325 17 (18) +1 7-8

Technická data autobusového podvozku:

Typ: Sprintér CDI/43 XL KAWA NCV3
Převodovka:   6-ti stupňová mechanická převodovka
Brzdy: Kotoučové vpředu i vzadu, ABS+ASR+ESP
Pérování: Parabolické pružiny přední nápravy (přední zesílené), s dvojitými pneu vzadu, zesíleným rámem a stabilizátorem na zadní nápravě
Typy 511CDI/43 XL 515CDI/43 XL
Motor OM 646 DELA OM 642 DELA
Objem/válce 2148 cm3/4 2148 cm3/4
Výkon kw/K 80/109 110/150
Max. toč. m. 280 Nm330 Nm


LINIEN
26-místný<br /><br />

Základní výbava

Karosérie
  • Okna jednoduchá, ?SCHODOVITÁ? do původních výřezů, lepená s přesahem přes karosérii
  • Boční obrysová světla
  • Střešní okno s nouzovým východem velké
  • Střešní okno bez nouzového východu malé
  • Snížené plastové lemy karosérie
  • Elektrický stropní ventilátor s dvojím chodem
  • Elektrické přední nástupní dveře ovládané z místa řidiče
  • Snížení podběhů zadních kol v prostoru cestujících
Vnitřní výbava a čalounění
  • Zateplení a odhlučnění vnitřních stěn a stropu karosérie standardní provedení
  • Vnitřní obložení stěn a stropu
  • Autobusová stěna za sedadlem řidiče před dvousedadly
  • Madlo před jednosedadly
  • Madlo u vstupních dveří
  • Madla nad sedaly cestujících
  • Protiskluzová podlahová krytina
  • Soubor bezpečnostní výbavy (lékarnička, kladívka, hasicí přístroje, výstražné nálepky?)
Elektrovýbava a topení, případně klimatizace
  • Stropní osvětlení s dvojí intenzitou
  • Osvětlení nástupního schodu a výstupního schodu (MODE 2)
  • Topení rozvedené pod sedadly v sálavých konvektorech
  • Zvuková a světelná signalizace pro zastavení na zastávce bez znamení
Sedadla
  • Počet míst k sezení 18 sedadla linková s úpravou proti vandalům, čalouněná, typ ?KHMC 4MS? nebo ?KHMC CENTRA?
  • Z toho počet míst k sezení 2 sklopná dvousedadla v první řadě MODE 1
  • Z toho počet míst k sezení 3 sklopná nouzová na zadní stěně vozu MODE 2
  • Potah sedadel standard
  • Kotvení sedadel do Eurokolejnic (umožňující plynulý posuv sedadel a variabilní uspořádání)

Volitelná výbava

Karosérie
  • Zdvojení oken lepených
  • Zadní autobusová stěna s horním lepeným oknem (pouze MODE 2)
  • Elektrické zadní výstupní dveře ovládané z místa řidiče (MODE 2)
Vnitřní výbava a čalounění
  • Komfortní čalounění boků a sloupků (odstín dle výběru)
  • Komfortní čalounění stropu-potahová tkanina jako na sedadlech nebo jednobarevný velur (odstín dle výběru) provedení KHMC
  • Zateplení a odhlučnění vnitřních stěn a stropu karoserie-nadstandart (lepící izolační tepelná Al hmota)
  • Odkládací police nad dvousedadly s gumovým madlem
  • Odkládací police nad jednosedadly s gumovým madlem
  • Madlo u výstupních dveří za jednosedadly (MODE 2)
Elektrovýbava a topení, případně klimatizace
  • Poziční světla na střeše (vpředu bílá, vzadu červená)
  • Ukazatelé směru na střeše
  • Nezávislé teplovzdušné topení Eberspächer (pouze ochřev prostoru cestujících) nezávislé na motoru
  • Autorádio s RDS a CD přehrávačem
  • Příprava pro odbavovací zařízení
  • Elektrická zpomalovací brzda-RETARDÉR (třístupňové ovládání)
  • Klimatizace pracovního prostoru řidiče a pro cestující s centrálním výdechem a středovým rozvodem
  • Přídavné elektrické topení pod zadními sedadly (pouze u MODE 1)
Sedadla
  • Potahy sedadel Velur
Ostatní
  • Ozdobné chromované kryty kol
  • Speciální lakování vozidla (metalíza, acryl) dle přání
  • Přední prosklený kryt informačního panelu
  • Boční kryt informačního panelu
  • Informační panely s programováním tras

Máte nějaké dotazy?

Zodpovíme Vám obratem,
klikněte ZDE

obr

Panoramatické pohledy

Prohlédněte si interiér vozu, klikněte ZDE

obr

Certifikát ČSN EN ISO 9001:2001

Podrobnosti zde

obr

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM FONDEM PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ A MINISTERSTVEM PRŮMYSLU A OBCHODU

© retisgroup